Goese Polder denkt mee

10 mei 2012

Goese Polder denkt mee

"Goed dat er eindelijk eens mensen uit de politiek de moeite nemen om met de gewone mensen te komen praten". Een veelgehoorde hartekreet van bewoners aan de oostrand van de Goese Polder, die zich toeschouwer voelen bij de ontwikkelingen aan hun achtertuinen, waar volgens de plannen van de gemeente hockeyvelden moeten komen te liggen. Op 9 mei gingen vijf SP-leden buurten aan de oostrand van de Goese Polder. Het beeld was duidelijk: vrijwel iedereen vindt het prima dat het sportpark wordt aangepakt, maar een ruime meerderheid verwacht overlast. Nu al bleek op flinke afstand het hockeygeluid goed te horen.

De bewoners hebben zelf hard gewerkt en nagedacht over een alternatief, dat nu na veel aandringen wordt meegenomen in de berekeningen van de gemeente. Een alternatief dat voor de buurt een flink stuk minder overlast zal geven, en dat evenveel sportplezier zal geven als het gemeenteplan. Een goed plan, dat op onze steun kan rekenen. Wordt vervolgd!
Buurten in de Goese Polder