SP Goes start opnieuw meldpunt WMO-regiotaxi

26 mei 2013

SP Goes start opnieuw meldpunt WMO-regiotaxi

Bel het meldpunt op 06-38438497De SP in Goes start vandaag 27 mei opnieuw een meldpunt over de WMO-regiotaxi in de Oosterschelderegio. Eerder deed de SP dat ook in mei 2010. Toen bleek dat er onder gebruikers veel klachten waren over de betrouwbaarheid en de klachtafhandeling. De SP stelde hierover een rapport op "Taxi komt zo", waarin verbetervoorstellen werden gedaan. Afgelopen zomer is er een nieuw taxicontract afgesloten waarin veel van de probleempunten van toen zijn opgelost. Toch bereiken de SP-fractie de afgelopen tijd weer geluiden dat het niet altijd goed gaat. "Mensen weten ons nog steeds te vinden als het over de regiotaxi gaat", aldus fractievoorzitter Floor van Lamoen. "Van een aantal van de meldingen die we kregen zijn we toch wel geschrokken. Het gaat dan bijvoorbeeld, net als in 2010, over de wijze waarop met klachten wordt omgegaan. Om een beter beeld te krijgen willen we daarom de gebruikers weer vragen om zich bij ons te melden." Het meldpunt is telefonisch bereikbaar van maandag tot vrijdag van 9.30 tot 21.00 (pauzes 12.30-13.30 en 17.00-19.00) via 06-384 384 97. Mailen kan ook naar fractiegoes@sp.nl. Het meldpunt blijft 2 weken geopend.

Dossier regiotaxi
SP Goes opent wederom meldpunt voor klachten over Regiotaxi (PZC)