Astrid de Jong ziet af van raadszetel

24 maart 2018

Astrid de Jong ziet af van raadszetel

De uitslag kwam hard aan afgelopen woensdag. Bij de gemeenteraadsverkiezingen in Goes werd maar één van de drie zetels behouden en dat was niet wat de actieve SP'ers hadden zien aankomen. Astrid de Jong, die lijsttrekker was, heeft haar conclusies getrokken en besloten haar zetel niet in te nemen. Floor van Lamoen, die juist een stap terug had willen doen en op plaats 2 van de lijst stond, is bereid gevonden in haar plaats in de gemeenteraad zitting te nemen. Deze stap is in goede harmonie gezet, na overleg met de fractie en het afdelingsbestuur van SP Goes. Astrid de Jong blijft wel actief als steunfractielid. De ruim 1100 stemmers die op de SP hebben gestemd kunnen op de Goese SP blijven rekenen. Wij willen ze bedanken voor het gegeven vertrouwen en de komende vier jaar zal de SP zich dan ook met onverminderd enthousiasme voor hen en voor de belangen van alle Goese burgers blijven inzetten.