Mahir Alkaya te gast bij de SP regio conferentie Zeeland.

26 april 2018

Mahir Alkaya te gast bij de SP regio conferentie Zeeland.

Foto: Marianne de Leeuw

Op 21 april werd de halfjaarlijkse regio conferentie van SP Zeeland gehouden. De regioconferentie is een bijeenkomst waar alle (in dit geval) Zeeuwse afdelingen afgevaardigden en gasten naar toe laten gaan om met elkaar in gesprek te gaan over zaken die de SP betreffen.
De regio conferentie is besloten. Alleen leden kunnen deelnemen. Dit is om in vertrouwen met elkaar van mening te wisselen.

Belangrijke agendapunten op deze bijeenkomst waren het bespreken van de uitslagen van de gemeenteraadsverkiezingen en de eerste voorbereidingen voor de provinciale staten verkiezingen.
Mahir Alkaya was deze keer te gast bij de Zeeuwse regio conferentie. Mahir komt zelf uit Amsterdam en is Tweede Kamerlid voor de SP sinds het vertrek van Emile Roemer. Mahir gaf aan blij te zijn met de uitnodiging vanuit Zeeland. Hij vond de bijeenkomst waardevol voor zichzelf omdat hij de SP vooral kent vanuit ‘de grote stad’ en nu dus te gast was bij acht relatief kleine SP afdelingen.